کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس جایی میان بزرگان موبایل نخواهد داشت

در میان اخبار مهمی که روز گذشته منتشر شده‌ بود، خبری در رابطه با ایسوس و برنامه‌ریزی این شرکت برای قرار گرفتن در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا وجود داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ در حال حاضر ایسوس در زمینه تولید و فروش لپ‌تاپ جایگاه مناسبی در بازار دنیا دارد و توانسته در رده بزر‌گ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در سراسر دنیا قرار گیرد. اما این شرکت تایوانی که تا کنون در بازار موبایل دنیا موفقیت چشمگیری نداشته، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد سال آینده در بازار موبایل دنیا در میان 10 تولیدکننده برتر قرار گیرد.
ایسوس با معرفی زنفون 2 به عنوان اولین گوشی دارای ۴ گیگابایت رم، هیاهوی بسیاری به پا کرد؛ اما تا کنون نتوانسته خود را در بین ۱۰ تولید‌کننده‌ برتر گوشی‌های هوشمند جای دهد.
بر اساس گزارش جری شن، مدیر عامل این کمپانی، ایسوس در نظر دارد تا ۴۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی به فروش برساند و وارد لیست ۱۰ شرکت برتر تولید کننده‌ گوشی‌های هوشمند شود. وی همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که ایسوس در مالزی عرضه‌ ۴ تا ۵ میلیون گوشی در سال حاضر را هدف گرفته است. ایسوس در کشورهای هند، روسیه، تایوان، برزیل و مالزی نیز قصد عرضه‌ یک میلیون گوشی هوشمند را دارد.گفتنی است ایسوس ۴ تا ۵ میلیون گوشی هوشمند را در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۵ میلادی به فروش رسانده و در نظر دارد تا ۶ میلیون گوشی دیگر در سه‌ماهه‌‌ سوم سال ۲۰۱۵ در بازارهای مختلف بفروشد. تحلیل‌گران پیش‌بینی رسیدن این تعداد به ۲۱ میلیون عدد را در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی دارند.
با این حال این موضوع را می‌توان از جهات مختلفی بررسی کرد.

تولید کم
از یک سو ایسوس تاکنون در زمینه تولید گوشی فعالیت زیادی نداشته و تولیداتش به سالی چند مدل محدود شده است. بنابراین اگر بخواهد در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا قرار گیرد، لازم است ابتدا میزان تولیداتش را افزایش دهد و از سوی دیگر روی طراحی و کیفیت محصولاتش کار کند تا قدرت رقابت با شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، اپل و سایرین را داشته باشد.

وجود شرکت‌های بزرگ
با وجود شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، لنوو، ال‌جی و ZTE کار ایسوس کمی سخت است. چرا که رقابت با تولیدکنندگانی که بخش بزرگی از فعالیت‌شان در زمینه موبایل است، شاید آسان نباشد. سامسونگ اگرچه در سایر بخش‌های آی‌تی فعالیت می‌کند، اما بخش بزرگی از فعالیت این شرکت مربوط به تولید و عرضه گوشی تلفن همراه است و هم‌اکنون از بزر‌گ‌ترین تولیدکنندگان گوشی در سراسر دنیا به شمار می‌رود. از سوی دیگر اپل و سایرین فعالیت گسترده‌ای در زمینه ساخت گوشی دارند و تقریبا سالی یک یا دو بار گوشی پرچمداری راهی بازار می‌کنند.
به علاوه برای عرضه هر کدام از این گوشی‌ها برنامه، کمپین یا مراسم خاصی در نظر می‌گیرند و گوشی جدیدشان را با تبلیغات زیادی به بازار عرضه می‌کنند، این در حالی است که ایسوس در طول سال‌های اخیر کمتر به این موضوع پرداخته و معمولا در سکوت گوشی هوشمندی، اگرچه پیشرفته راهی بازار می‌کند اما کمتر کسی سراغ گوشی‌های این برند را می‌گیرد مگر کسانی که پیشتر از لپ‌تاپ یا تبلت‌های این برند استفاده کرده و یکی از کاربران قدیمی این برند باشد.

رقابت با چینی‌ها
یکی از سدهایی که سر راه ایسوس قرار دارد، تولیدکنندگان چینی است. پیشتر چینی‌ها را فقط به عنوان کپی‌کار می‌شناختیم اما امروز این تولیدکنندگان زیر پله‌ای برای خود برند ساخته‌اند و علاوه بر چین به سایر بازارهای دنیا هم نفوذ کرده‌اند تا جایی که در میان 5 تولیدکننده اول دنیا، دستکم نام سه شرکت چینی دیده می‌شود.
این شرکت‌ها نه تنها میزان تولید زیادی دارند، بلکه گوشی‌هایی با فناوری‌های پیشرفته و درعین حال ارزان راهی بازار می‌کنند. بنابراین رقابت با این تولیدکنندگان برای ایسوس بسیار دشوار است. به جرات می‌توان چینی‌ها را حتی رقیبی جدی برای سامسونگ و سایر تولیدکنندگان بزرگی که هم اکنون در بازار موبایل دنیا فعالیت می‌کنند دانست. بنابراین ایسوس اگر برنامه‌ای برای افزایش میزان سهم و قرار گرفتن در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا دارد، باید فعالیت خود را در بازار موبایل دنیا گسترش دهد و سیاست جدیدی در پیش بگیرد تا به اهداف خود برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28003 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/06/04 تعداد مشاهده: 1589
کلید واژه ها: ,
سافت گذر